93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat

23 de gen. 2014

RAP ESPANYOL, PER QUÈ A ESPANYA ESTÀ SOBREVALORAT?, per Richard Yuste

23.1.14

COMPARTEIX
ImprimirImprimir Baixar en PDFPDF


A Espanya el rap està sobrevalorat, la gent pensa que qui el canta o ho escolta ha de ser una persona dolenta per així dir-ho, a més aquí a Espanya un “rapper” no es pot guanyar la vida amb la música com a Estats Units o altres països, per això jo crec que els cantants d’aquest estil de música aquí a Espanya s’ho treballen més, ells han de pagar-se l’estudi on gravar, el micro i totes les altres despeses per només gravar una maqueta.
Aquest estil de música m’agrada molt per que em representa molt i em sento a gust quan l’escolto, per això a mi em fa tanta ràbia que no se’ls hi conti tot el que fan com per exemple a cap altre cantant d’un altre estil de música.


El rap a Espanya va entrar els anys 90, no era fàcil ser un rapper, poca gent escoltava el rap en aquest anys, no va ser fins el 2000 quan el rap va donar un pas més amb gent com Kase O, Sho-hai, Lírico, Zatu, Acción Sánchez, Mala Rodríguez, etc. El rap en aquells temps no tenia el Youtube com ara o altres pàgines webs, es retransmetia per còpies pirates i etc.