93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat

23 de gen. 2014

KATY PERRY DISCRIMINADA, per Pol Caparrós

23.1.14

COMPARTEIX
ImprimirImprimir Baixar en PDFPDF


Per què no s’accepta quan un cantant fa playback? La simple raó per la qual es discrimina als famosos és perquè els fandoms van molt il·lusionats per escoltar al seu ídol i després s’assabenten que no era ell/a el que cantava, doncs jo haig de dir i encara que sembli molt estrany estic a favor que els cantants facin playback, començant per la meva ídol (Katy Perry) que no em va afectar per res quan em vaig assabentar de que havia fet playback en uns premis, crec que ella ho va fer per una raó, crec i estic segur que no ho va fer perquè va voler sinó perquè no arribaria a temps i no podria escalfar la seva veu o simplement per els nervis de la actuació després de entregar-li un premi molt important per a ella, i no es pot criticar una cosa la qual només ha passat una vegada, la Katy sempre fa directes, encara amb més raó per no criticar-la perquè si ho fes sempre estaria malament però per un dia que ho ha fet seria per raons seves.

Moltes vegades critiquen als cantants per fer playback en els concerts i jo em paro a pensar i dic però aviam, en ves de pensar mira no és ell és una gravació en lloc de dir això no ho poden girar i dir ostres si ho ha fet alguna raó coherent tindria per fer-ho, potser si no ho hagués fet hagués hagut de suspendre el concert, i jo penso, gent que preferiu que es suspengui i no pugueu veure al vostre ídol o que faci playback i almenys el puguis veure i actuar sobre l'escenari? Doncs jo prefereixo el playback mil vegades perquè després sinó t'has de esperar un any sencer a que torni a venir al teu país si es que torna. Així que espero que quan passi això la gent giri els seus pensaments i reflexioni perquè els famosos son humans com nosaltres.