93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NÚRIA SITJÀ. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NÚRIA SITJÀ. Mostrar tots els missatges

30 d’abr. 2014

I perquè no?

Hi ha hagut moltes crítiques sobre la sortida que van fer ahir els alumnes de cant coral de l’ Escola Brianxa.


Ahir els alumnes de cant coral, van haver d’anar a l’auditori de Terrasa per a dur a terme una trobada de corals, allà van voler celebrar el tricentenari del 1714,  després van anar al camp Nou, i al vespre van anar a cantar a una exposició d’art d’un dels nostres professors.
Va haver-hi moltes queixes sobretot per a la sortida al camp de Barça, ja que només les persones de la coral hi van poder anar, i els alumnes de les altres classes es van haver de quedar a l’escola fent classe, mentre els altres anaven a cantar.

No entenc perquè es van enfadar tant, ells havien estat practicant durant moltes hores aquestes cançons, i no tota la gent pot/sap cantar, així que no haurien de ser tant envejosos i deixar que vagin a cantar, ja que es un premi per a totes les hores dedicades a aquestes cançons.

9 d’abr. 2014

Barça sense fitxages

El FIFA ha sancionat al barça per a fitxar uns jugadors menor d’edat.



La protecció dels menors i evitar que siguin utilitzats es un principi humà, cap jugador, cap entrenador, els hi farà res del qual es puguin penedir, faran tot el possible perquè es sentin còmodes.

No crec que la sanció que ha imposat el FIFA sigui eertada, “nosaltres” fem tot el possible per a garantir la formació del nens, i que surtin sent uns dels millors jugadors de l’època, l’únic que van fer va ser introduir uns jugadors per tal de donar-l’hi una disciplina i tècnica, res més.

Hi han hagut molts fitxages il·legals a l’història del futbol, molt mà negra, però el Barça a estat sancionat, no crec que el que ha fet el FIFA està bé.

2 d’abr. 2014

Mainstream

La marca de roba  DESIGUAL vol canviar el seu estil de roba per a fer-lo més convencional i adaptar-lo al consumidors i també aconseguir més ingressos.

Si que és veritat que els diners que ingressarà es multiplicaran per dos, que més persones compraran la seva roba, però és canviar tota el seu estil.

DESIGUAL ha de ser aquella peça de roba extravagant que destaca per sobre de les altres, que et fixes amb ella quan veus que algú la porta pel carrer.

Si el director canvia l’estil també serà perdre la seva gràcia, l’originalitat, les seves peces de roba et permeten imaginar i somiar, si les fan més convencionals es perdrà tota la seva gràcia i originalitat, ja pasant a ser les típiques peces de roba que tothom porta.


27 de març 2014

Destruir la historia del Camp Nou?

Volen canviar el nom de un dels camps més importants i populars del món.

Crec que no es cap bona idea canviar el nom del Camp Nou, ja no es només un nom, sinó que ja es com un col·lectiu, ja porta una historia, i no m’agradaria gens que aquest nom fos canviat per el nom de un proveïdor que l’únic que vol es fer publicitat de la seva empresa.

El més segur es que es digui “Qatar Fundation” no crec que sigui el nom més apropiat per a un ciutat catalana o un equip català, em semblaria be si fos per una ciutat islamista, equip islamista o camp islamista.

19 de març 2014

No som “passotes” i tampoc una generació perduda

Alguns adults es pensen per que els adolescents som una generació perduda i unes persones es que passem de tot.

Algunes persones adultes descriuen els adolescents com a uns “passotes”, però no es així, és normal que algunes persones ho siguin, no tots som igual, cada un té una manera de ser diferent.

També es normal que vulguem sortir anar de festa o sortir amb els amics, però no per això em de ser una generació perduda, quan es l’hora de estudiar be que ho fem, ja que nosaltres també ens preocupem per el nostre futur.

Alguns es queixen de que portarem el país en orris, però no crec que siguem nosaltres ja que el país ja esta bastant malament, i nosaltres no n’hem tingut la culpa.

Per sort alguns adults pensem com nosaltres, cada persona es diferent la seva tipologia es diferent així que no ens poden comparar, o englobar al mateix grup.

Així que crec que ens tenen una imatge equivocada.

13 de març 2014

Camins privats




Cada vegada més ciclistes van a els boscos a disfrutar del seu hobbie, anar amb bicicleta, encara que ha vegades es troben sorpreses…


Alguns ciclistes s’han trobat filferros amb punxes amb o amb corrent elèctric, a fins i tot punxes enganxades al terra, que passen desaparcebudes a primera vista, però per a alguns ciclistes és mortal, encara que aquestes punxes o aquest filferros ja han estat posades a propòsit, i per alguna raó deu ser, no crec que cap persona vulgui matar a un ciclista, jo crec que és a causa que estan utilitzant un camí particular o privat, i que els molesta que una persona sense permís entri a casa seva o al seu camí.
Aquests ciclistes o algunes vegades també motoristes destrueixen els camps de les persones que viuen o treballen en aquelles terres.

Així que els recomanaria que anessin a boscos públics o a vies públiques (parcs, camins …).

5 de març 2014

A carnaval tot s’hi val



El dia de Carnaval és una forma d’expressió, una forma de alliberació de tensió que portes dintre.



Potser no ho sembla, però el fet de disfressar-se allibera tensions. És un dia on tothom és lliure d’amagar la seva personalitat sota una màscara o disfressa. Fent així també tot allò que sense anar tapat no faria per vergonya. Aleshores, si ho fas un dia, el dia de carnaval ja no tens perquè fer-ho altres dies.


Així que no crec que disfressar-se de policia o playboy sigui una falta d’educació, és només una forma d’expressar.

En cas que et sentissis ofès per la disfressa d’una l’altra persona, hauries de reaccionar positivament, que no t’ho trobes tots dies, així que no t’ho has de prendre malament, només t’ho has de prendre  graciosament perquè es una festa.

27 de febr. 2014

Keep calm and...

Portar samarretes, dessuadores amb missatges a la part davantera pot ser una manera d’expressar la manera de pensar que tens.


Cada vegades està més a la moda a portar missatges a la roba( a la part davantera) però arriba un moment que aquests missatges provoquen problemes per a molta gent, per exemple: en l’àmbit de la obesitat hi han samarretes que posen  " Eat less " (Menja menys) o be  " Don't eat " (No mengis) que provoca que la gent caigui en l’anorèxia, també toca l’àmbit de les drogues: " Kiss me. I'm drunk, or Irish, or whatever " (Besa'm. Estic borratxa, o sóc irlandesa, o el que sigui). o be  "Dope " (Dopa't), també toca l’àmbit de la violència de gènere i l’avortament: " Keep calm and knife her " (Conserva la calma i apunyala-la) o be " I had an abortion " (He avortat).


Aquest són alguns del molts exemple de missatges que porten les samarretes, això fa que la gent els llegeixi i que li baixi l’autoestima o que es pensi coses que no són.

Autora: Núria Sitjà