93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris GEMMA SANZ. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris GEMMA SANZ. Mostrar tots els missatges

3 de des. 2014

Excés de gent


El passat cap de setmana, va haver-hi el mangafest a Sevilla, un saló del còmic a la vegada un saló sobre la cultura japonesa on hi ha hagut varis errors.
Al mangafest hi van assistir al voltant d’unes 7000 persones, però estava planejat que n’hi hagués menys, l’aforament màxim de l’establiment era de 4000 persones. I a la venda d’entrades, hi va haver molts malentesos, per començar, és van vendre més entrades de les que es podien permetre. Després hi va haver moltes persones que no van poder comprar les seves entrades. També va ser culpa del col·lapse de gent, ja que les cues es van ajuntar. Al final van acabar tancant el mangafest el diumenge, a partir del dissabte a les 12:30 les entrades és va deixar de vendre i no va poder entrar ningú a partir de les 12:30 del dissabte.

A mi em sembla que és més culpa de la gent, que dels organitzadors. Sí jo estigués en una cua quilomètrica i no avancés me n’aniria. Tot i que els organitzadors van tenir una mica de responsabilitats sobre el succeït amb la venda d’entrades per internet.

21 de nov. 2014

Perills a petita escala



Avui dia els nens petits miren molt la televisió, i algun que un altre programa inadequat se’ls pot colar. També poden arribar a qualsevol informació amb els ordinadors, i això és molt perillós.
Hi ha programes per nens petits que són inadequades o poc adequades per als més petitons de la casa. Però tampoc se n'acaben d’adonar, i els pares no ho saben. Però aquests missatges indirectes al final passen factura i els nens que són com esponges, i amb això vull di que ho aprenen tot, al final se’ls escapa, per exemple un nen que escolta un insult, una paraulota, o que veu una miqueta de violència al final ho diuen sense saber que és. A més a més alguns nens entren a pàgines web que no els toca.
En resum els pares haurien d’anar amb compte amb què fan els més petitons.

Gemma Sanz

14 de nov. 2014

Fanàtics



A mi no m'agrada la gent que s'obsessiona per altres persones famoses. Els que fan dies i dies de cues per comprar entrades o altres coses, com els discs, els que no paren de mirar la televisió per veure'ls. O els seguidors del futbol apassionats, també hi ha gent que s’obsessiona per la religió, i només hi ha Déu, i el que diu el seu llibre religiós.
Des del meu punt de vista, això no està pas malament però no és del tot correcte, la gent imita els famosos, tant futbolistes com cantants, i volen ser com ells, o que només creuen en deu i sigui l’únic per a ells. El problema és que vegades obliden de ser ells. A mi no m'acaba d'agradar que la gent compri entrades i que no vagin al treball i al col·legi per dies, em sembla que malgasten el temps. Per no parlar del que cobren la majoria d'ells. En el cas dels futbolistes hi ha les persones que adoren els futbolistes i farien el que fos per ells o els que tiren petards al camp. També hi ha els casos extrems on la gent està tan obsessionada que mata per ells, com el que va passar amb en Jonh Lennon, un integrant dels Beatles, que va ser assassinat per un fan. També hi ha les ‘fangirls’ que són noies que si algú diu alguna cosa dolenta del seu ídol, i no tolerin res.

En resum, sortir comprar discos i altres no està malament però ho haurien de vigilar de no obsessionar-se.

15 d’oct. 2014

Quan no puguis més




Fa poc una noia de 29 anys que es diu Brittany Maynad va publicar un vídeo a internet dient que s’anava a suïcidar el dia 1 de novembre de 2014, perquè sofreix un càncer al cervell del qual se sap que morirà, diu que té un verí per poder suïcidar-se perquè vol tenir una mort digne. Em sembla que la mort ha de ser l’últim recurs, però tot i així no hauria de passar, per molt dura que sigui la situació, per molt mal que hagis de suportar, pels sacrificis que facis, em sembla que la mort no és la solució. Crec que si miren dins seu, sempre trobaran una raó per viure, algú a qui estimis, una cosa que t’apassioni o les teves ganes de fer alguna cosa pel món. La mort hauria de ser digne com diu la Brittany, morir després d'haver viscut una vida esplèndida, o morir sent un lluitador contra alguna malaltia, com ella, però havent lluitat.

8 d’oct. 2014

Perill sobre les dues rodes



Les motos són molt més complexes de manejar que els cotxes, les maniobres són més complicades i si no és va amb cura poden arribar a ser mortals. Les maniobres de les motos són perilloses ja que si vas amb moto mous molt el cos i pots donar-te un cop,o relliscar, i si es aquest cas, pots acabar a l'hospital o fins i tot sota terra. Els motoristes estan més desprotegits ja que només tenen un casc que els protegeix, mentre que els conductors que van amb cotxe, tenen l'airbag, la carcassa del cotxe, les ajudes a mà, etc. Quan fa mal temps les rodes poden relliscar, o la gent que hi  va sobre la moto és poden mullar. A l'any 2006 van haver-hi 333 morts causades per accidents de cotxes, unes 80 persones d'aquests eren motoristes, aquesta xifra representa al voltant d'un 41 % de les morts.

1 d’oct. 2014

Mentides a les xarxes socials


Moltes persones rebem missatges peticions d’amistat de gent que no coneixem, alguns d’ells són d’altres països, i d’això és del que vull parlar.

Les xarxes socials són molt perilloses, la gent menteix i no és gaire bo fer cas ha algú que t’obre sense dir-te qui és, potser t’està enganyant i no és qui diu ser. Per la meva opinió em sembla que és molt incorrecte i no gaire agradable mentir sobre qui ets. Vaig a ficar un exemple un pèl exagerat, imagina que fas un amic i diu que et coneix, que vol més fotos per confirmar-ho, quedeu i resulta ser un home de quaranta anys et segresta, potser no et passa, però podria cal tenir precaució amb el que és penja i amb qui parles.

En conclusió a les xarxes s’hi ha de tenir precaució, perquè si no vas amb compte pots acabar malament.

23 de set. 2014

Celebgate

Jo estic en contra de que algunes persones entrin il·legalment als ordinadors i es tingui accés a les fotos mes íntimes que tenen els famosos com Jennifer Lawrence (actriu dels jocs de la fam), guardats als seus ordinadors.

Per començar la intimitat de la gent no es pot violar, la privacitat és una cosa molt valuosa per tots i és de molt mal gust robar, mirar i fins i tot penjar a internet fotos sense permís, per moltes fotos compremetedors que hi hagin. Per un altre costat hackejar els ordinadors és ilegal i no estar be que et mirin el que tens a l’ordinador, és com s’hi t’agafessin el mòbil sense permís, no li agrada a ningú. La pena que els pot caure serà al voltant d’uns 10 anys de presó, com en un altre cas que va passar el 2012 en el qual van aconseguir entrar en la compta d’icloud de Christopher Chaney i li van robar les fotos. Però per mi que els caurà més anys, perquè a entrat a molts ordinadors de famosos, i n’ha penjat moltes més, estic segura que en penjarà més i l’enxanparan.