93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CANDELA BACA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris CANDELA BACA. Mostrar tots els missatges

3 de des. 2014

Mangafest 2014



Primer posem-nos en situació: El Mangafest, vindria a ser com un saló del manga de Barcelona però a Sevilla. Es va fer en el mateix lloc de sempre, al palau dels esports, van llogar mig palau (l’any passat van fer el mateix i tampoc van donar l'abast). Les cues que hi havia (en total 5, per sortir, entrar, comprar entrades i recollir entrades de internet, i el segell). Val, fins aquí normal. Però el problema va ser que fent cues (sense cap mena de valles) les entrades és van esgotar a les 12:30, i la gent, sense saber-ho, continuava fent cua fins a les 15:00. Ningú de l’organització va avisar, ni un cartellet que poses ‘‘No hi han més entrades’’, ni un tweet, ni cap voluntari. Gent que havia comprat les entrades anticipades, no podia entrar, ja que “No hi havia suficient fòrum” Gent que tenia el segell, havia deixat les motxilles dins, no podia entrar a recollir-les (Imaginem-nos que no ets de Sevilla, véns de fora i tens el tiquet del transport, no pot anar ha agafar-lo). Llavors, el problema va ser quan la gent va començar a entrar per la força, llavors a les 17:00 l’organització va decidir trucar la policia, que va tancar el local.
A mi això em sembla un gran problema d’organització, tant del que varen muntar el esdeveniment, com els voluntaris que no sabien que fer

26 de nov. 2014

Personalitat vestida


Jo crec que portar un uniforme, a part de treure’ns la llibertat personal, ja que no deixen expressar-nos amb la roba i a la vegada ens anul·len la personalitat de cada persona en treure’ns l’expressió personal a través de la roba, és un signe d’exclusivitat. Marquem la diferència d’escoles i a la vegada dels alumnes que en teoria són iguals.

Per la part bona, ajuda a què la gent no es passi ensenyant carn, però també és cert que això amb una disciplina i normes estrictes no passaria.

17 de nov. 2014

Adaptacions Infantils



Hi ha sèries que estan dins de la categoria infantil però en realitat no en tenen res d’infantils, o això diuen.

Un exemple és la popular “Hora de Aventuras”, té moltes referències del món “friki” com l’èlfic que està escrit a les espases o taules (que tenen traducció), monstres de “dragones y mazmorras” com el Liche, però això no impedeix que la subtrama d’un capítol o la sèrie sigui entretinguda i fàcil d’entendre pels nens petits.
Alguna gent diu que la pel·licula de Tim Burton “Pesadilla antes de Navidad” no és per nens, ja que té algunes escenes (com la del pallasso treient-se la cara), si això és així, només s’hauria de restringir per major de certa edat, posem-li vuit.

Això si, hi ha sèries com South Park que estan catalogades com a infantils, però tothom sap que aquesta sèrie d’infantil no en té res i tira més cap a adolescents/adults.

10 de nov. 2014

Fenomen Fangirls



Jo crec que idolatrar a una persona o a un grup de persones és totalment normal.
Posem el cas d’un cantant, si tu poguessis aconseguir millors llocs en un concert, acampant dos, tres o una setmana abans del dia, no ho intentaries? A més a més de la “recompensa” de veure en directe, també fas amics a la cua/acampada amb els mateixos gustos que tu (en aquest cas musicals).
Tenir l’habitació decorada amb fotos dels teus ídols, és decisió personal. A més a més, si t’agrada una persona (tornem al cas del cantant) està clar que compraràs la seva música, i de més productes.

Està clar que hi hauran extremistes que farien el que fos per què la persona a la qual idolatren sàpiga de la seva existència, però aquests casos són casos que mes val no tocar, ja que és massa extens. Sempre ens hem de quedar amb les coses bones de la vida.

15 d’oct. 2014

Persones Suïcides



Si be és cert que la gent no hauria de morir sense sentit (per dir-ho d’alguna forma) si és cert que hi ha algun motiu per suïcidar-se, sempre hauríem d’esperar-nos un dia més. Moltes coses poden canviar en 24 hores. Però persones negatives amb algun problema mental seriós creuen firmament que és la seva única solució. I crec cegament que això és una cosa que hem de respectar per sobre de tot, ja que és decisió seva i ells saben les conseqüències que crearan, com deixaran a les seves famílies i altres. Mai sabem qui podria suïcidar-se, i per això hauríem d'intentar tenir una societat més simpàtica i càlida. També hi ha casos on la gent té alguna infermetat complicada i decideix morir amb dignitat, cosa que va passar fa poc amb una pacient de Estats Units malalta de càncer.

Acabaré amb una frase que Macklemore va twittejar: “Si algú creu que suïcidar-se és ridícul, perquè no miren a la persona que és culpable del suïcidi d’algú”

8 d’oct. 2014

Motos SI, però amb seguretat


Jo estic a favor de les motos, crec que tenen molts punts positius, per exemple: trobes aparcament a tot arreu, ja que no ocupen el mateix espai una moto que un cotxe, per molt petit que sigui. També hi ha un estalvi considerable amb la gasolina, ja que la gasolina de les motos dura més i contamines menys. La rapidesa en les cues o caravanes és més fàcil maniobrar per avançar llocs i anar més ràpid. Tens més independència a l’hora de voler anar a qualsevol lloc. Una cosa en què la gent no sol pensar es que hi ha robes especials segons el temps que faci, m'explicaré; si plou, hi ha abrics i pantalons que són impermeables i paravents, llavors els portem a sobre de la roba de carrer i així no ens mullem.
Si es veritat que hi ha més accidents de motos de cotxes, és perquè el conductor o conductora no sabia fer la maniobra que estava fent o no van tindre prou cura.

1 d’oct. 2014

Amics en línia


Jo sóc un exemple amb això dels amics fets per Internet, i puc assegurar que és una experiència i unes amistats fantàstiques. Tindre amics en altres països ajuda a ser més internacionals i pràctiques els seus idiomes. (Ex: Un britànic t’ensenyarà anglès, i una argentina, paraules del seu lèxic) Tens més amics i es una bona forma de aprendre coses de la seva cultura. I la il·lusió de poder veure’ls en persona es una cosa que es difícil de explicar. SI alguna vegada volessis al seu país podries conviure amb ells.

Sempre hi haurà la por de si estem parlant amb la persona que diuen ser, però això es sap, ja que et passen fotos d’ells en qualsevol moment, àudios en el cas del famós whatsapp i vídeos. Cosa que no faria un pederasta.

23 de set. 2014

Celebgate


Jo no és que estigui a favor de aquest moviment, ja que es la seva intimitat, i això vol dir que es la seva responsabilitat. Ells s’han fet la foto vídeo, llavors són responsables de que pot passar amb les fotos. Se que no és la seva culpa, però haurien de vigilar més, guardar-ho tot amb privat. Ja que al ser famosos, són un objectiu important i fàcil. També hi ha alguns famosos que  les han penjat ells (Calum Hood al Snapchat)