93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat

23 de nov. 2016

Maradona fa uns comentaris que esclaten per Internet

23.11.16

COMPARTEIX
ImprimirImprimir Baixar en PDFPDF

"Els jugadors de futbol no parlen però sí deixen parlar a les seves dones i això em sembla vergonyós", va començar, però no es va quedar aquí i va anar a més.

"Si tu vols fer una nota amb la teva dona em sembla bé, però que la teva dona comenci a parlar de futbol, ​​de tàctiques, que havia de jugar aquest o l'altre ... no güey, no germà! I ho dic amb tot el respecte que em mereixen les dones i els jugadors, però si no hablás vós no parla ningú ", va dir Maradona faltant completament el respecte malgrat intentar matisar les seves pròpies paraules.

L'argentí va acabar dient "el que entrena, el que es concentra, el que posa la cara, a qui critiquen, a qui elogien és el jugador de futbol. Després amb qui es casin, jo no tinc res a dir "

Diego Armando Maradona és un exjugador i entrenador de futbol argentí. És un dels millors futbolistes de la història; va ser escollit  com a millor jugador del món amb un 52% dels vots en una enquesta de la FIFA per internet. Es va casar amb Claudia Villafañe i van tenir una filla Dalma Maradona actualment casada amb “ El Kun Agüero “. La dona de Maradona va morir el 2004



Autors: Lluc Fusalba, Xavier Achau, Sento Diop