93 765 02 59 brianxanews@brianxa.cat
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris DAVID SARDÀ. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris DAVID SARDÀ. Mostrar tots els missatges

9 d’abr. 2014

Les normes són les normes i el Barça no n’és excepció.

El Barça ha rebut una sanció de la FIFA recentment després que hagi investigat trenta-tres jugadors seus i n’hagin trobat incompliments en 9 d’ells. La sanció, que són dues temporades sense poder fixar cap jugador, va ser acordada fa un temps però fins fa una setmana no ha estat comunicada.

El Barça és un gran club que s’ha permès el luxe d’incomplir les normes de la FIFA, fixant jugadors menors d’edat, i per això ha estat sancionat. És una vergonya que un equip tan gran, tan històric, hagi comès aquesta infracció, el clubs grans haurien de donar exemple, no com el Barça. El fixatge de menors provinents d’altres països està prohibit ja que els jugadors se separen de la família de molt joves i poden passar-ho molt malament i aquesta infracció no l’han comès només una vegada, l’han comès nou vegades!!

És una vergonya que un gran club incompleixi normes acordades fa temps, si les normes s’ha aproven és per alguna raó, per fer que estiguin aprop de la seva família, i s’han de complir.

Autor: David Sardà

2 d’abr. 2014

Homogeneització per un major benefici

Desigual, una empresa de roba, vol homogeneitzar tota la seva roba perquè la gent li agrada molt la roba de un tipus.

Aquesta homogeneització, seria un aspecte positiu per l’empresa, ja que la gent compraria més perquè trobaria el tipus que li agrada, ja que vendrien la roba més venguda, la que a més li agrada, i no afectaria als consumidors perquè el preu es mantindria similar al de les peces que es troben ara. L’empresa en vendre la roba més sol·licitada obtendria més vendes i per tant,  més benefici.

La prova ja l’han fet, durant una temporada, es va situar en una de les empreses més rendibles del món, van obtenir un 17% més de benefici.

L’empresa es beneficiaria molt més, ja que, segons els resultats fets en la campanya Fun and profit de l’any passat, l’empresa tindrà mes vendes.

Autor: David Sardà Martín

19 de març 2014

Jovent actual, la generació perduda

La generació actual és considerada una generació perduda, que a tothom tan se li en fa el que passi, que són uns “passotes”.

Si es diu això es per alguna cosa, i és que la població jove actual d’Espanya per exemple, no estudia gaire, es passa molt més temps jugant a videojocs i sortint de festa, però és absurd culpa a l’electrònica perquè són els joves els que s’han deixat portar per això. A més la majoria ignoren temes polítics, creuen que s’han de passar la seva vida divertint-se i no estudiant però més tard ho pagaran perquè ningú els voldrà contractar, els veuran com uns ganduls que no van treballar en el seu moment i que perquè ara haurien de treballar. A part la majoria dels joves no “passotes” veuen el mateix que la generació està perduda i que cada cop el país va pitjor, per això es plantegen marxar a un altre país pensant que és millor.

La joventut actual esta perdent el temps i no està treballant el que haurien de fer; quan se n’ adonin ja serà molt tard, no podran recuperar tants anys com han perdut.

13 de març 2014

Trampes mortals enmig del bosc

L’esport a l’aire lliure,anar amb bicicleta, a fer motocròs, o anar a l’aire lliure, passejar per tranquilitzar-se és cada cop més habitual, però i si hi haguessin trampes per el bosc, on gent pogués quedar ferida greument? No es pot passejar per el bosc, per tranqulitzar-se, o fer esport per divertir-se?

Filferros amb claus és un dels exemples de trampes que s’han trobat molts ciclistes, motoristes i gent passejant al bosc, aquestes trampes poden arribar a causa mort fins i tot, han estat col·locades per persones per marcar territori. Sincerament crec que no és necessari arriba aquests extrems, és excessiu castigar una persona amb una possible mort per creuar per un camí, simplement amb un cartell o una advertència segurament es podria evitar, apart també que pot fer mal a animals.

Hi ha moltes maneres d’evitar alguna cosa i no cal evitar a poder matar una persona per el simple fet de passar per algun lloc.

Autor: David Sardà Martín

5 de març 2014

Carnaval té un límit

Tot està bé fins a un cert punt, i les disfresses del carnaval han de tenir un límit, no en són menys.


Les disfresses de carnaval estan bé fins a un cert punt, sempre pots expressar el que vols, sempre hi quan sigui amb educació i respecte. Per exemple pots fer una carrossa dient que el sistema actual no és correcte, però el que no és correcte es que vagis insultant als polítics o dient-los coses desagradables, perquè ningú voldria en la situació oposada, ningú voldria que es riguessin d’ell en públic o que l’insultessin, i si no vols que et facin una cosa a tu, no els hi facis els altres.


Es pot donar a conèixer una opinió per qualsevol mitjà però sempre amb uns límits, peró sempre s’ha de vigilar que l’altre persona no es pugui sentir ofesa.

27 de febr. 2014

Llibertat d’expressió en les samarretes

Les samarretes, dessuadores, etc. són una manera d’expressar com ets lliurement i les samarretes “Keep calm and…” tenen missatges per a tot i permeten expressar que penses.

Opino que les samarretes “Keep calm and…” són una bona manera d’expressar què penses i no haver d’anar cridant-ho als quatre vents i donant una mala imatge a la gent, ja que és més discreta i la gent normalment a una persona que veu cridant pel carrer creuen que està boig/ja. La gent no té perquè fer cas a una samarreta, és l’opinió d’una persona i no té perquè canviar la seva o fer cas d’una samarreta d’una persona que mai abans havien vist. A part és una idea molt bona i original que ha fet moltes vendes ja, seria molt complicat recuperar-les totes a part causaria que molta gent s’enfadés ja que hauria fet una inversió inútilment.

Les originals samarretes “Keep calm and…” poden ser una manera més d’expressar una opinió, ja sigui individual o general, que ha de ser respectada però no ha de canviar la opinió de ningú i que poden fer un favor a la societat amb menys xivarri, ja que la opinió ja no caldria ser cridada, està expressada ja, és totalment innecessari retirar-les del mercat.